czwartek, 14 kwietnia 2016

Moich 5 typów i 5 anty-typów Mężczyzn

Witam!
Mężczyźni to bardzo skomplikowana płeć ;)
Dzisiejszy post będzie więc o facetach. Wypiszę Wam moich 5 typów i 5 anty-typów mężczyzn. A więc...
FACECI
5 MOICH TYPÓW:


1) FACET SPORTOWIEC
Ten typ faceta zawsze mi się podobał i będzie podobać. I nie chodzi mi tu o przepakowanych na siłowniach "kafarów" z bicepsami większymi niż głowa, bo tacy wręcz przeciwnie- bardzo mnie odrzucają. Przyciągają mnie natomiast faceci fajnie zbudowani (najlepiej z lekkim kaloryferem na brzuchu ;)) którzy mają całe ciało umięśnione i wysportowane, to znaczy nogi, uda, brzuch, ręce a nawet tyłek :D Poza tym lubią różnego rodzaju sport, a nie tylko "pakowanie na siłowni". Są wszechstronni pod tym względem i uprawiają pływanie, bieganie, tenis ziemny, siatkówkę a nawet jakiś męski taniec (np. breakdance i nie tylko) Uprawiają sport z czystego hobby a nie tylko po to by wyglądać jak jakiś kulturysta. W dodatku NIE trują się żadnymi dodatkowymi suplementami diety (chodzi mi o przesadę). Dla nich ruch to przyjemność, nie wspomnę już o tym jak seksowne staje się ich ciało w trakcie uprawiania jakiegokolwiek sportu. Aż miło popatrzeć lub się przytulić :) 
2) FACET ROMANTYK
Mam słabość do romantycznych mężczyzn, ponieważ według mnie mój partner powinien być czuły, opiekuńczy, troskliwy, kochający, oddany i... wierny. Poza tym przy nim powinnam się czuć i być traktowana jak prawdziwa księżniczka. Niestety nie wszystkie bajki z udziałem księcia i księżniczki kończą się "happy endem", ale takie właśnie jest życie- nie zawsze mamy wpływ na wszystko co się dzieje i życie potrafi być zaskakujące. Mimo wszystko podoba mi się ten typ facetów.
3) FACET INDYWIDUALISTA
Podobają mi się mężczyźni oczytani, inteligentni, o bystrym spojrzeniu, którzy wiedzą mniej więcej co się dzieje na świecie, mają szeroki wachlarz zainteresowań od historii po medycynę. W dodatku zawsze potrafią się wypowiedzieć na każdy temat oraz umieją zaciekawić sobą otoczenie.
4) FACET MAGNES
W tych facetach można się zakochać już od pierwszego spojrzenia. Zazwyczaj są rozrywkowi, otwarci, towarzyscy, uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do ludzi i świata. Ich zachowanie jest bardzo naturalne, nie sztuczne. Poza tym potrafią się zawsze zachować z klasą nawet w najgorszej sytuacji
5) FACET OCHRONIARZ
Ten typ faceta potrafi dać kobiecie poczucie bezpieczeństwa, ochrony i stabilności finansowej. Jest bardzo pracowity, ale umie znaleźć też czas na inne zajęcia poza pracą oraz przede wszystkim czas dla swojej kobiety i dzieci (jeśli posiada) Umie świetnie gotować i nie zawodzi w łóżku ;)

5 MOICH ANTY-TYPÓW:


1) FACET LALUŚ
Ten typ faceta dba przesadnie o swój wygląd i za bardzo interesuje się modą, zupełnie się na tym nie znając co zazwyczaj nie wychodzi mu na dobre. Potrafi godzinami przeglądać się w lustrze i strzelać sobie "selfie" bądź "sweet focie". Jego zachowanie jest sztuczne, często udaje kogoś lepszego od innych bo tak naprawdę ma niskie poczucie własnej wartości. Często jest po prostu nudny.
2) FACET PAKER
Ten typ faceta spędza przesadnie po 4-5 godzin dziennie na siłowni tylko po to by mieć mięśnie jak prawdziwy kulturysta. Ci faceci najczęściej noszą tatuaże (co też mi się nie podoba) i czasami są ogoleni na łyso. Na ulicy można ich pomylić często z jakimiś bandziorami. Łykają za dużo suplementów diety, które w nadmiarze nie są zdrowe, tylko po to by "być przypakowanym".
3) FACET NADWRAŻLIWIEC
Ten typ mężczyzny jest bardzo wrażliwy, wręcz nadwrażliwy. Często wyolbrzymia małe rzeczy. Bywa że ma urojenia hipochondryczne (zdaje mu się że jest poważnie na coś chory, choć w rzeczywistości tak nie jest). Dużo rzeczy bierze za bardzo do siebie i zbyt dosłownie. Czasami gdy nikt nie widzi płacze. Nie umie do końca panować nad swoimi emocjami.
4) FACET SKĄPIEC
Ten typ przypomina Sknerusa z Kaczora Donalda. Prawie nigdy nie proponuje obiadu lub wyjścia swojej kobiecie, żal mu również wydawać na prezenty dla swojej dziewczyny. Często wykręca się, mówiąc że nie ma pieniędzy, chociaż w rzeczywistości posiada miesięcznie całkiem niezłą kwotę. Często żyje kosztem innych.
5) FACET WIECZNE DZIECKO
Ten typ faceta nie wie co oznacza słowo obowiązek. Z obowiązków domowych, jeśli mieszka z rodzicami, wszystko za niego robi mama: pierze mu bieliznę i ubrania, gotuje obiady, sprząta, prasuje. Jeśli mieszka z kobietą to wszystko robi za niego jego kobieta. Często jest jeszcze niedojrzały, lubi spędzać czas godzinami grając w gry komputerowe, boi się samodzielności i wzięcia odpowiedzialności za swoje lub wasze życie.

Mam nadzieję że czytający to mężczyźni się na mnie nie obrażą, to są tylko moje upodobania i moja lista, każda kobieta ma inną :) Poza tym to tylko wpis i uważam że świat bez facetów różnego rodzaju byłby nudny i nie do zniesienia:)
Pozdrawiam Wszystkich Panów ;)
A jakie są Wasze typy i anty-typy Dziewczyny? :)
Paulina Mi

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

To drugie zdjęcie będzie mnie prześladować :)...najlepiej z każdych 6 typów,wybrać...i połączyć w jeden...

Anonimowy pisze...

O jejku, aż natchnęła mnie refleksja, czy mam więcej z typów czy z antytypów :P Chyba każdy ma coś z tych opisów.. ideałów nie ma, co dotyczy się również kobiet :) Fajny wpis, pozdrawiam :)

Anula Pl on 16 kwietnia 2016 22:58 pisze...

Jej ale ich posegregowałaś w różne typy. :) ale jak to w życiu bywa pewnie ta idealna piątka też ma swoje wady. ;)

Adam Orlik pisze...

Zastanawiam się, czy pasuję do któregos z antytypów

Lenya on 19 kwietnia 2016 14:33 pisze...

Great and interesting topic. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog I always follow back for sure. Thank you.
xox
Lenya
FashionDreams&Lifestyle

ajmissindependent on 19 kwietnia 2016 15:39 pisze...

ja znalazłam swojego idealnego, połączenie kilku typów. życzę Ci żebyś też swojego znalazła ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)