piątek, 17 czerwca 2016

Zrób to sama! O 3 odcienie bielsze zęby już po jednym umyciu! Sprawdziłam! To działa! Koszt jedynie 12 zł!

Hej :*
W tym poście chciałabym Wam przedstawić sposób na dużo bielsze zęby (nawet o 3 odcienie). Sposób jest szybki, prosty i w sumie kosztuje około 12 zł :)
A więc...
Co trzeba kupić?
-przyprawę kurkumę zmieloną
-olej kokosowy (nie mylić z olejkiem kokosowym!)
Wszystkie te produkty dostałam w Tesco- razem zapłaciłam około 12 zł.
Co należy zrobić?
Wyjąć łyżeczką do herbaty trochę oleju kokosowego ze słoika (ja wzięłam 3 łyżeczki- w zależności ile "cudownej pasty" chcemy) i przenieść do miseczki. Następnie wsypać do miseczki trochę zmielonej kurkumy oraz wymieszać łyżeczką (tak żeby olej kokosowy zabarwił się na jednolity żółto-pomarańczowy kolor). 
Co potem?
Następnie bierzemy szczoteczkę do zębów (może być zwykła lub elektryczna- obojętnie) i bierzemy na szczoteczkę trochę naszej "cudownej pasty" (tyle ile zwykłe nakładamy zwykłej pasty do zębów). Myjemy tym zęby około 2-3 minuty (im dłużej, tym lepiej). Od razu mówię że nasza "cudowna pasta" ma smak neutralny, jest wręcz bezsmakowa (ponieważ olej kokosowy nie ma smaku, a kurkumy też prawie nie czuć). Jakbyśmy połknęli przez przypadek naszą "cudowną pastę" to absolutnie nic się nie stanie, ponieważ oba produkty są JADALNE. 
Po 3 minutach patrzymy w lustro i widać od razu bielsze zęby (w moim przypadku nawet o 3 odcienie bielsze wyszły!) Mamy teraz uśmiech jak z Hollywood :)
"Cudowną pastę" można stosować codziennie, najlepiej rano i wieczorem. 
PS Po umyciu zębów "cudowną pastą" zalecam również umycie zębów zwykłą pastą do zębów- efekt będzie jeszcze lepszy i trwalszy :)
Sprawdziłam dzisiaj na sobie, to żadna ściema, to NAPRAWDĘ DZIAŁA! Jestem Mega Zadowolona :D
Ten trik znalazła moja Mama niedawno w internecie i spróbowała i na nią również zadziałało :)


OLEJ KOKOSOWY


KURKUMA ZMIELONA


MIESZANKA "CUDOWNEJ PASTY" W MISECZCE


"CUDOWNA PASTA" NA SZCZOTECZCE DO ZĘBÓW (NA ZDJĘCIU ELEKTRYCZNA ALE MOŻE BYĆ RÓWNIEŻ ZWYKŁA)

Dajcie znać w komentarzach jak już wypróbujecie :)
Pozdrawiam
Paulina Mi

2 komentarze:

Krzysztof Peć on 17 czerwca 2016 12:31 pisze...

nie ma jak patenty domowe, super. Sam zreszta probowalem i dzala faktycznie, troche bielsze po umyciu. Bedziemy stosowac ^_^

Unknown on 17 czerwca 2016 13:16 pisze...

Super :D

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)