poniedziałek, 20 marca 2017

Deszczowe zajęcia :)

Cześć!
Właśnie przed chwilą przyjechałam do mojego rodzinnego domu do rodziców, ponieważ chłopak rano wyjechał do Warszawy na wyjazd służbowy z konferencją i wraca jutro wieczorem. Dzisiaj astronomiczny Pierwszy Dzień Wiosny ale u mnie pada i jest szaro, buro i ponuro... Ale ja nawet w taką pogodę nigdy się nie nudzę! ;) Teraz zamierzam popisać kolejne rozdziały moich książek ("Życie Lu" "Zapiski Kryśki" i "Miłość z Psychiatryka" <---zapraszam do czytania!). Później nadrobię zaległości w prasie kobiecej. Mam kilka kobiecych czasopism, których jeszcze nie miałam czasu przeczytać. Poza tym wieczorem na pewno pobawię z moim 8 miesięcznym pieskiem Ozim <3 Ah, on jest taki energiczny i słodki! ;) Późniejszym wieczorem mam zamiar obejrzeć jakiś film na laptopie i pójść jeszcze przed północą spać. Co jak co, ale nie ma to jak w swoim rodzinnym pokoiku! Uwielbiam mój przytulny, kolorowy pokoik, mimo że teraz po przeprowadzce jest bardziej opustoszały ;) oraz mega wygodne łóźko :)
A jutro idę na zajęcia dodatkowe, na które chodzę regularnie co tydzień, aż od 15 do 19! :)







A Wy co porabiacie kiedy pogoda za oknem brzydka i pada deszcz?
Umiecie sobie jakoś zająć czas? :)
Komentujcie!
Buziaki
Paulina Mi

3 komentarze:

filipinka on 25 marca 2017 08:51 pisze...

Jak pada deszcz i jestem sama w domu to najczęściej śpie albo oglądam filmy.

Anonimowy pisze...

Jak mozna korzystac z Windowsa Visty ? nie rozumie

Paulina Mi on 29 kwietnia 2017 11:36 pisze...

Jakoś przyzwyczaiłam się do Windows Vista ale niedługo będę miała nowego laptopa więc pewnie i oprogramowanie będzie inne ;)

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)