niedziela, 16 kwietnia 2017

Nowości i zmiany na blogu :)

Hej!
Chciałam Was poinformować że od przyszłych postów z różnymi stylizacjami, zdjęcia stylizacji prezentowanych przeze mnie będą robione przez mojego chłopaka- Krzyśka :) Postaram się zrobić stylizacje w różnych pomieszczeniach oraz w plenerze- bo w plenerze bardzo mało do tej pory zdjęć robiłam :) Być może modelem do niektórych moich zdjęć stylizacji zostanie mój piesek Ozi :) Postaram się aby na blogu było więcej zdjęć stylizacji. Zobaczymy jak sprawdzi się mój nowy fotograf :)
Poza tym raz na tydzień będę wrzucać posty dotyczące jednego filmu jaki oglądałam i moją recenzję na jego temat :)




A może Wy macie jeszcze jakieś pomysły na nowości i zmiany na moim blogu?
Jeśli tak- koniecznie komentujcie!
Pozdrawiam
Paulina Mi

1 komentarze:

Sara Dunaj on 20 kwietnia 2017 17:32 pisze...

Okey, to powodzenia w nowym działaniu :)

Pozdrawiam
Sara's City

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz:)